به تارگاه آی‌بازیکن خوش‌آمدید.

تارگاه آی‌بازیکن

🌴

🌴

آخرین ارسال های انجمن

بازی Among Us (در میان ما) برای کامپیوتر و اندروید

بازدید : 391 |
تاریخ : یکشنبه 27 مهر 1399 زمان : 11:56

 

بازی ویدئویی "Among Us - در میان ما"  که در سال 2018 به تولید و انتشار رسیده است ، می بایست بیش تر به سبک آنلاین انجام شود و دارای حالتی مانند سری بازی های "Mafia - مافیا" و شما در ارتباط با سایر افراد می توانید مراحل بسیار ویژه ای برای آن رقم بزنید .

اکنون برای خوانش توضیحات بیش تر و دانلود این بازی بسیار جذاب برای دو پلتفرم کامپیوتر و اندروید به ادامه مطلب رجوع نمایید . . .

 

این یک بازی چند نفره است که از چهار تا ده بازیکن پشتیبانی می کند. یک تا سه نفر از این بازیکنان به طور تصادفی در هر بازی به عنوان Impostors انتخاب می شوند ، در حالی که بقیه Crewmates هستند. بازی می تواند در یکی از سه نقشه انجام شود: سفینه فضایی (The Skeld) ، ساختمان ستاد مرکزی (Mira HQ) یا پایگاه سیاره (Polus). به خدمه خدمه وظایفی داده می شود که باید در اطراف نقشه را به صورت بازی های کوچک ، شامل کارهای تعمیر و نگهداری سیستم های حیاتی ، مانند سیم کشی برق و موتورهای سوخت رسان ، تکمیل کنند. به جعل کنندگان لیست جعلی وظایف داده می شود تا با Crewmates ترکیب شود ، اگرچه آنها قادر به انجام هر کاری نیستند. آنها توانایی خرابکاری در سیستم های نقشه ، عبور از دریچه ها ، شناسایی سایر شیادان و کشتن Crewmates را دارند.

اگر یک بازیکن جان خود را از دست دهد ، آنها تبدیل به یک شبح می شوند. ارواح می توانند از میان دیوارها عبور کنند ، اما فقط می توانند با دنیا به طرق محدودی ارتباط برقرار کنند و به غیر از ارواح دیگر برای همه قابل مشاهده نیستند. همه بازیکنان ، به غیر از ارواح ، دارای مخروط دید محدودی هستند و فقط به آنها امکان می دهد بازیکنان دیگر را با وجود دیدگاه بازی از بالا به پایین ، در فاصله مسدود شده خاصی در اطراف خود ببینند.

 

!جهت مشاهده تصاویری از محیط بازی نیز ، به لینک های داده شده مراجعه فرمایید!

 

::: دانلود برای کامپیوتر از وب سایت " dlfox " :::

::: دانلود برای اندروید از وب سایت " فارسروید " :::

+++ لازم به ذکر است این بازی برای پلتفرم IOS نیز انتشار یافته و برای دانلود آن باید مستقیما به سامانه "اپل" رجوع فرمایید +++

امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 13


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : Among Us 2018 The Video Game , Among Us 2018 The Video Game for PC , Among Us 2018 The Video Game for Android , Among Us 2018 The Video Game for IOS , بازی Among Us در میان ما برای کامپیوتر , بازی Among Us (در میان ما) برای کامپیوتر , بازی Among Us در میان ما برای اندروید و IOS , بازی Among Us (در میان ما) برای اندروید و IOS , بازی Among Us در میان ما برای اندروید و آی او اس , بازی Among Us (در میان ما) برای اندروید و آی او اس , The Best 2018 PC Video Games , بازی آنلاین Among Us , Among Us 2018 Online The Video Game , بهترین بازی های ویدئویی سال 2018 , بهترین بازی های 2018 , 2018 The Best Video Games , 2018 The Best Online Games , برترین بازی های آنلاین سال 2018 , سری بازی های Mafia مافیا , Mafia The Games Series ,
نویسنده : آرمان شهباز | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش